Semestersvenskar =)

Onsdagar e den dagen jag ser framemot mest... För då e de semestersvenskar... Jag älskar de... Aaa fast de e ju inte såå himla bra, men de är då jag passar på att tänka tillbaka när vi var där...
Dom är ju där vi va vissa gånger....
När jag ser de kurar jag iho mej i soffan o stänar Åhhhh jag vill också dit!!! 
Sen kommer jag på att jag får ju inte åka dit på 5 på för min egna skull... Eftersom jag blev så sjuk sist...

Anders tyckte bajskakorna va jätte jätte goda =)
De glädjer mej... Dumlemuffinsarna va helt ok, men hade nog varit godare om de varit chokladsmak....

Nu ska ja kolla på semestersvenskar =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad alla pratar om semestersvenskar, har inte sett ett enda program. MÅSTE se det! Får bli nästa vecka! =)



KRAM

2009-02-04 @ 21:07:01
URL: http://gadh.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

jag använder genomskinlig tråd (ser ur som fiskelina fast tunnare... fick rådet att ha den av de som jobbade på panduro hobby!! och den e jättelätt att trä genom små öglor!!

2009-02-04 @ 21:36:01
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0