skor för 49 kr =) & fika hos Lisa me vovvisen Cesar =)

Idag har jag först gjort ingenting.... Jag och Lisa skulle ju åkt till Hedlandet, men hon hade inte så mycket råd... Så de blev inte så...
Istället mötte jag upp henne nere på stan.. Vi gick till apoteket och sen in på din sko... Där hittade jag 2 par skor... Aaa eller dom va likadana men olika färger.. Dom kostade egentligen 499 kr men va nedsatta till 49 kr....
Så jag köpte 2 st.. Egentligen ska jag ju inte handla nånting nu, men vinterskor behöver jag, dessutom är dom vattentäta! Och de e ju kalas!


Jag tycker inte att dom är såååå fula.. Dom va iaf skit sköna och de e ju viktigast att dom har en bra funktion =)

Efter svängen nere på stan tänkte vi gå o fika.. Lisa frågade om jag ville följa med henne hem sen och se hur de ser ut hemma hos henne.. Hon har ju nyligen flyttat..
Då kom jag på den smarta idén att vi skulle fika hemma hos henne.. Sagt och gjort.. Vi knata hem till henne. Sen skulle hon skjussa mej hem...
Men de behövdes inte, för Anders ringde mej när vi fikat klart så åkte jag hem med honom =)

Lisa har ju en vovve... Cesar heter han och är en pitbull.. Jag har verkligen respekt för dom hundarna, men han är jätte lydigt och verkar ha jätte bra psyke... Vi kom iaf jätte bra överens.. Mitt i fikat fick jag ett huvud i knätt och en liten grymtning ((han lät som en gris)) Så tittade han på mej me sorgsna hundögon.. Han ville smaka lite leverpastej... Och med dom ägonen gik de ju inte och göra annat....


Han pasade på att vädra snoppen när jag tog bilden... haha...
Han är en riktig fotomodel, efter jag tagit den här bilden så la han sig ner...

Han e som ett barn... Typ Ta kort på mej nu då...  =)
Verkligen jätte söt!
Dom här korten tog jag med min vanliga digitalkamer.. Blev ganska bra bilder ändå =)

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Billiga skor !

2009-02-06 @ 20:56:57
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Precis, visst var det fult !

2009-02-06 @ 22:22:16
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

riktigt fyndigt ju, puss :)

2009-02-06 @ 23:53:07
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Johannan

Haha påminner om min Olli :P luftar snoppen i tid o otid :P



Jag vet inte vem Doris är döpt efter, det är nämligen inte vi som döpt henne.

2009-02-07 @ 01:05:08
URL: http://johannanmaria.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

ja sa ju att ceasar va en liten bebis :D

2009-02-09 @ 11:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0