Skurit mej, brandvarnare & nyttigt mellanmål

Nu e ja hemma igen efter en sväng till Willys =)
De gick bra!

Konstigt nog luktade det INGENTING där inne.. De trodde ja... Men de va ju bra att de inte va så...

Jag köpte kaffe, frukt, keso, mjölk och en brandvarnare! =)

När jag kom hem så gjorde jag mej ett nyttigt mellanmål, bestående av frukt och keso.. Gott och nyttigt!


Syns inte så bra på bilden... Men de e gott =)

Självklart skadade jag ju mej me... När jag skulle skära äpplet i mindre bita så slant jag och ska mej precis vid nagelbandet.. De gjorde fruktansvärt ont, och de vill inte heller sluta blöda =/ Men nu har ja ett Hello Kitty plåste på mej så de k'änns ju lite bättre =)

Nu dunkar de bara i hela fingret...
Ni som känner mej vet kanske att jag har lite svårt och se blod... Speciellt på mig själv.. Så först trodde jag att jag skulle svimma.. Ja vet, ja e ur löjlig.. Men sen kammade ja till mej och tänkte Äh de där va väl inte så farligt...
Så nu e de ok =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0