Söta grannen =)

Åh våra grannar e såå söta!
Idag gick jag iväg me retuern, jag passade även på att kolla om Willys va stängt.. Och de va de ju... När jag kom hem så kom grannarna precis med bilen, dom hade varit och handlat på coop..
Då dom är gamla frågade ja dom om dom villa ha hjälp upp med kassarna, Och de ville dom självklart.. Dom är bara sååå tacksamma över en sån sak som jag tycker är självklart..
Vi stod även i trappen och pratade om bränderna och de..

Jag berättade att Willys här borta va stängt. Massa surr blev de, ja sa att de inte va nåt viktigt jag skulle handla utan bara mjölk. Hon sa då att jag kunde få en liter av henne. Men jag tackade nej och sa att jag gott kunde ta mej bort till Mini Livs och köpa en..

Nyss plingade de på dörren och jag blev först livrädd... Smög mej fram till dörren och kollade ut genom titthålet... Där stod grannen.. Hon ville bara tala om att Willys hade öppnat nu..
Hon passade även på att berätta att det va så himla skönt väder ute...

Så nu ska ja ta min tomma ryggsäck och bege mej till Willys för att fylla väskan =)
Ja vill ju ha en dramaten, men anders säger att de bara är tanter som använder sån.. Ja tycker iaf de e jätte smart! Då kan ja ju handle mycket mat!

Nä nu ska ja kila, medans solen är framme =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Fylla väskan, det lät inte bra Skämtar Med jobben jag har så får man se många fylla sina väskor ;)

2009-02-26 @ 14:19:37
URL: http://peggis.blogg.se/
Postat av: Boktokig

Vad härligt att ha så snälla grannanr! Du verkar vara en snäll granne du med!!! :)

2009-02-26 @ 14:28:17
URL: http://boktokig.blogspot.com
Postat av: Minna

Ja dramaten rockar ju. De blir du jag och tanterna då som har en haha.:)

2009-02-26 @ 14:39:34
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Fruktansvärda bilder..Kram.

2009-02-26 @ 15:09:24
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Veiken

Bra grannar är värda guld! Besvärliga kan ställa till ett h-vete. Ni har förfärliga bränder hos er nu!Hoppas dom får tag på idioten som ställer till det.:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0