Stressig morgon med bakning och bakofram lagt schema.

Idag fyller min älskling år... 28 år =)
Grattis världens bästa sambo!! Jag älskar dig!



Idag hade jag gjort en perfekt plan... Men den gick i krach!

jag tänkte att jag skulle vara nere på stan till klockan 10 är affärerna öppnar.. Jag klädde på mej och smikade mej, satte mej vid datorn för att kolla tåget...
Då loggar syster in och berättar att hon har fått en tid till södertälje sjukhus. Hon frågar om jag kan följa med henne.. Men eftersom Anders fyller år idag och jag måste baka massor så sa jag att jag tyvärr inte kunde de...
Men sen kom jag ju på att jag bara kunde ändra mitt schema så de blir baklänges istället...
Så jag började med att baka... 2 kladdkakor, och en dubbelsatts med bajskakor... Mums!!
Så nu har jag turbobakat.. Bara glasyren kvar och göra och den gör jag när jag kommer hem...
Nu måste jag verkligen skynda mej så jag hinner ner på stan och träffa syrran....

Bilder på bakverken kommer senare =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är utmanad!!



Gå in på min blogg via länken för att se vad utmaningen går ut på:D

Postat av: kusin

Vad du bakar och står i, duktig du är!! =)

2009-02-27 @ 12:17:16
URL: http://heliina.webblogg.se/
Postat av: Veiken

Kladdkakor, mums. Vad alla är duktiga på att baka!! Jag förstör allt som kommer i min väg när det gäller bak!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0