Trött på idiotiska kommentarer!!

Åhh jag blir så fruktansvärt less på spydiga kommentarer.. Jag har absolut inte bett nån eller någon att läsa min blogg! Jag har min blogg för min egen skull. Den behöver inte vara spännande alls! De e ju mitt liv! Mitt liv är inte speciellt spännande, därav inte speciellt spännande blogg!

SÅ "Anna" DU BEHÖVER INTE LÄSA MIN BLOGG! DET ÄR ABSOLUT INGEN SOM HAR TVINGAT DEJ!! Eller har du kanske varit under pistolhot? Nää dåså idiot!

Den här gången va " Anna" som skrivit detta från Malmö....

Kommentarer
Postat av: ItsExclusive

Fortsätt skriva och bry dig inte om vad andra tycker.. Det handlar om att du ska trivas med det du skriver.

2009-02-28 @ 12:23:44
URL: http://itsexclusive.blogg.se/
Postat av: Veiken

Håller fullständigt med dig! När jag hamnar på en blogg som jag inte gillar, smyger jag ut och lämnar inga som helst avtryck! Det kan ju finnas andra som tycker om det jag inte tycker om! Ha en fin lördag!!

Postat av: Mipan

Äsch skit i dem som i spydiga (inkl mig när jag e det heh) för det tar bara massa energi. Du får tänka att de e avundsjuka på dig istället och skratta åt att de orkar vara jobbiga. Kram på dig

2009-03-01 @ 17:56:33
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0