Underbara farmor =) Kolla mitt fina namnsdagskort =)

Jag fick ett jätte gulligt kort på min namnsdag, av min kära farmor....

 
Så står det:

Gratulera på namnsdagen

Det finns en särskild gåva
alla får på vår planet.
Ett namn som blir vårt eget
och ger oss identitet.

Man får höra det från andra
och ens namn och jag blir ett.
Det kan sjungas, vikas, ropas...
Ja, det sägs på många sätt.

Och andra namn ger bilder
av människor man känner.
Man tänker på nån särskild
bland släktingar och vänner.

När man tittar i kalendern
finns där "namn- förgätmigej!..
och den dagen du just hedras
vill jag gärna fira dig!

Jag tycker iaf att det var jätte gulligt =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, dom kör verkligen som idioter!



Förresten, jätte fin klänning! Hur hade du tänkt att ha håret?

:D

2009-02-19 @ 20:35:21
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: helena

Ja,tack gärna =) den ser förfärlig ut... designen alltså... ja e kass på det =) Puss!

2009-02-19 @ 20:53:48
URL: http://heliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0