Är det vår nu eller?? Idag blir de...

De e lixom 3 dje dagen det är fint väder =)
Hur härlit är inte det då??  Åååååhh jag älskar våren.. Men ännu är det väl inte vår?? De e väl ett tag kvar? Men de e iaf vår väder ute nu....

Idag hade jag ställt klockan på 09:45 men jag vaknade inte då... Utan jag vaknade 10:40..... Oj oj.. Jag blir orolig om jag håller på och vända på dygnen... Men jag går ju alltid och lägger mej vid 22 tiden, då min sambo går och lägger sig....


Idag hade jag och AK planerat att vi skulle gå och träna.... Men nu blir de inte så då ingen av oss har varken lust eller ork.... Så vi ska gå en sväng nere på stan... Kolla lite brudklänningar och sånt.... Jag ska även köpa mej en ögonfransböjare hade jag tänkt.... Inte för att jag egentligen behöver en sån, då mina ögonfransar är ganska böjda... De e mest bara en rolig grej... När jag va yngre använde jag jämnt sån... Iof då använde man ju de mesta i sminkväg.... Tragiskt!

Jag ska även kolla om jag hittar ett sånt där magnetnagellack =)  Men ja ka tänka mej att det är svin dyrt......

Jag ska även lura med mej AK till bilskolan, så jag kan skriva in mej där.... Jag har kommit på att det är bättre jag sitter där och pluggar än hemma... För sitter jag där så blir de verkligen plugg, siter jag hemma finns de 1000 andra saker och göra en plugga....
Jag ska även boka in lite körlektioner tänkte jag.... De gäller ju och passa på nu när man bara går runt som ett fån här hemma....

Idag går ansökningsdatumet ut på en förskola som jag har sökt... Jag håller tummarna med all min kraft!!

Nu ska jag äta min lunch innan jag ska iväg och träffa AK.... Annars blir de bara att man måste äta när man e där nere, och de har jag vekligen inte råd med!

Såå på återseende!!

VAD SKA NI GÖRA IDAG??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0