Tråk tråk tråk... Och en massa bilder

Usch!
Jag har så himla tråkigt så jag tror att jag dööööör!!
Jag vill göra nåt... Nåt kul.... Som inte kostar nåt.... Men vad??

Jag har ju saker hemma så ja kan baka.. Men ja har ingen lust och baka... Kanske ska ner o kolla tvättis? De e ju iaf lite kul... Då rör ja ju lite på mej me....
Men jag vet inte...

Jag ringde nyss till syrran för o kolla hur hon mår.... Då va de Anton som svarade... Han och Micke är magsjuka.... Jippie... Kul om syrran skulle behöva åka in och föda nu... Då kan ju inte Micke följa me...

Anton spexar framför kameran....

Mosters kille

Bus....

Tjocka Pärlan....

Antons rum... Eller en del av de... Han har GALET mycket leksaker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0