Agera Husmor

Imorn ska jag till min höggravida kära syster.. Det ska bli jätte mysigt och bara vara med henne =)
Sen ska jag hämta Anton på förskolan =)
Jag ska vara Husmor åt syster... Tänkte hjälpa henne o städa och laga lunch och så.. Och hon ska bara sitta/ligga i soffan och peka vad jag ska göra =)
Det ska faktiskt bli kul =)

Jag har en present med mej till den lilla i magen... En body som jag köpte idag =)


Fin va =) Halva priset på Kappahl =)
BTW de e jätte mycket bebiskläderrea på lindex och kappahl nu =) Man blir ju smått bebissugen =)

Nu ska jag gå och lägga mej tänkte jag.. De blir ju en tidig dag imorn.... Och då måste jag ju vara utvilad.... =)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som att jag kommer ha en skön dag img ;)

2009-01-21 @ 21:13:56
Postat av: Mia

Hej :)

Va kul att du kikade in :)

Grattis till bröllopet !! Det är sååå kul att planera, men ibland går man in liiiite för mycket för det S

Vi gifter oss det 22 aug.

Ska ni ha stor fest ?

2009-01-21 @ 22:42:42
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: spiderchick

yogan gick mycket bra! =)

2009-01-22 @ 08:23:14
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

jo ja vet ;) d där me bebiskläder e farligt för hälsan, haha ;)

2009-01-22 @ 08:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0