Beslutsångest =/

Idag vaknade jag när Anders väckarklocka ringde... klockan 6... Jag blev pigg som en mört.. När han gick, 6.30 så gick jag med honom ner, men jag gick till tvättis och han till bilen...
Jag skulle kolla om 7- 12 tiden va ledig och de va den... Så idag va ja uppe me tuppen och tvättade.... Nu e de snart klart, men vårat torkskåp är pyttelitet och totalt värdelöst! Så ja kanske får boka tiden efter också för att de ska torka...

Jag skulle verkligen behöva ner på stan idag.. Men nu när jag prata me Anna så ska jag följa med dom ut och gå en långpromis istället.. Kameran ska ju självklart me =)
För idag ska de fotas så de står härliga till =) Typ... Men jag fick just en beslutsångest attack... Om jag verkligen ska me ut.. Måse ju verkligen uträtta alla ärenden som jag har idag.,,

Åhhh vad jobbigt de blev.. Måste dessutom ner i källaren och rota efter en bok, som Linn ska låna... Men ja vet inte ens om ja har den... Eller har den kvar... Men leta ska ja göra =)

Nu blev mitt Photoshop klart... Ska pröva installera den nu....


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag håller på att skapa en fotoblogg, men jag använder bilddagboken oxå. Men ska skriva ut adressen til min fotoblogg när jag är klar med designen :-P

2009-01-05 @ 12:41:55
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0