Bilder fårn kyrkan, lokalen och vandrarhemmer =)

Här kommer bilderna som jag inte orkade lägga upp tidigare....
Nu kommer jag även uppdatera min fotoblogg med lite finfina natubilder =) För att komma dit kan du klicka HÄR

Här är kyrkan. Fotot taget från parkeringen.


Här är kyrkan på håll... De är en jäääättttte ång alé man åker igenom innan...
Nu e de inte såå mysigt, men tänk dej i sommar =)

baksidan av kyrkan

Här är Bäckstugan som vi kommer ha festen i =)

Den gula stugan är där festen kommer vara... Och de röda lite längre bort är vandrarhemmet... Inte ens 100m

Vandrarhemmet =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då Blogg.se på senaste tiden har blivit segare är kola har jag bestämt mig för att äntligen ta steget till en helt egen hemsida. Vad jag behöver hjälp mig från dig är att bestämma ett färgtema. Jag har lagt upp förslag i mitt senaste inlägg som jag vill att du röstar på. Så, hjälp en stackare att fly från denna hemska blogg-domän!

2009-01-11 @ 22:38:12
URL: http://malinskarner.webblogg.se/
Postat av: Favorit Plingen

Det var ju jätte fina bilder, kan verkligen tänka mig grönskan där när det är sommar. puss

2009-01-12 @ 11:03:33
Postat av: Filuran

Är det månne Tveta kyrka? Den är en väldans söt kyrka! Där skulle jag också vilja gifta mig om jag inte redan var gift och det på Rådhuset... :( Men det gick ju bra det med!

Hoppas att huvudvärken släppt!

Kramis

2009-01-12 @ 13:21:13
URL: http://filuran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0