Flyttat åt svärföräldrarna....

Jag lever =)

jag har inte uppdaterat min blogg idag.... Vi har ju hjälp svärföräldrarna och flytta... Fyyy faaaan vad jobbigt de va!!! 8.30 kom svärfar och hämtade oss... Han hämtade lastbilen och vi tog hans bil och hämtade Kenta och Åsa för dom skulle också hjälpa till....
I lägnheten gick de ganska fort, så länge de bara va kartonger... Men sen allt annat bråde... De tog en evighet, och man visste inte vad som skulle ner när....
men tillslut... Tillslut va de klart.... Då hade klockan blivit 11.15... Dock hade dom inte tillgång till radhuset förrän kl 12.00.. Så vi drog till Rorros och käkade lunch....
sen va de tillbaks till flytten....
Då skulle ju allt in.. När jag och stefan såg att det bara va 19 kartonger kvar blev vi riktigt glada... Dom hade ju haft ca 76 st innan....
Sen kom Anders och berättade att - Nu e de bara källaren kvar då..
Oh no! Please kill me!
Men de fixade gubbarna..
Jag, Ullis och Åsa fixade Emilas rum... Det blev jätte bra!

När vi kom hem frös jag som en gris.... Och va svin hungrig.... Så vi åkte till Willys och handlade... Sen käkade vi fläskfilé med örter av enbär.... Hmm inte sååå gott, då de smakade anska mycket enbär... Men salladen och pommesen va utmärkt....
Medans vi käkade kollade vi på Harry Potter.... Jag somnad eoch vaknade efter 30 minuter.... Ojj vad har hänt?? Ja fattade ingenting...

Sen har vi inte gjort nånting och det är riktigt skönt!
Eller jo vi pratade med pappa på högtalaren... Om huset... Nu är han mer positiv till de =)
Han hade inte kunnat sova nåt inatt, då han hade legat och räknat på huset och de =)

Nu ska vi hoppa in i duschen, sen ska jag få massage av min älskling! Jag får väl kanske ge honom lite mer, då han också har ont i ryggen.....


Kommentarer
Postat av: Hanna!!

Haaaalla!! Vi fattar igenting! Har ni kopt hus?? Faan va coolt! Maila mej pa bums och beratta allt!!! Vi ar sa sallan inne pa datan och du uppdaterar ju sa ofta att jag inte hinner me att lasa. Hoppas allt ar bra me dej. Jag vantar me spanning pa ditt mail. Puss puss

2009-02-01 @ 09:00:22
Postat av: Jessica

jasså!? tackar :)

helgen har bestått utav lite shopping på IKEA och hopskruvning av lite grejer. blir så när man e ledig.

själv då?

kram

2009-02-01 @ 13:03:08
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0