Frustrerande & träning

Såå, då vart de en ny design igen =)
men den här ska ja iaf ha kvar ett tag =)
VAD TYCKER NI OM DEN???

Vi har fortfarande inte hört nåt från mäklaren... Gaaah frustation =/

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem... Vi ska åka iväg och träna =) Jobbigt, men behövligt =) Måste ju komma i bröllopsklänningen 19/6 =)

Idag har jag inte gjort många knop.... Jag har plockat undan lite i köket, och sen har jag bara suttit och degat framför datan =)
Skönt fakitskt!

Så vad händer i helgen då???
imorn ska vi hjälpa Anders föräldrar och flytta... Egentligen skulle jag och mamma gått och kollat på brudklänningar. Men de skulle bli så stressigt då, för dom skulle iväg senare på kvällen.... Så de får bli en annan gång....
Men jag vet ju hur jag vill att min ska se ut, så de e nog inga problem =)

Nu ska ja byta om till träningskläder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0