Heeej mitt vinterland!!

Hmm jag trodde man kunde sluta använda den textraden som rubrik.. Men icke!
Här e de snö... Massa snö... Vit snö... Kall snö...  Aa ni fattar va??

Inatt vid 2 tiden vaknade jag av att Doris skrek och skrek och skrek.... Min första tanke då va - Shit nu dör hon, vad ska jag göra?
Hon tysdnade och låg kvar ett tag för att lyssna lite till... Efter ett tag gick jag upp för att kolla till henne.. Då låg hon i soffan och filten va helt blöt av alla nysningar....
Jag bestämde mej för att lägg amej hos henne en stund... Så jag bäddade ner me i soffan och myste lite med katten... Sen lämnade jag henne för min snarkande man inne i de varma sovrummet...

Jag hade fått ett glädjande meddelande imorse =) Veronika min gamla arbetskamrat fick en liten Neo 05.15 i morse! GRATTIS KÄRA DU!

Nu ska jag göra mig i ordning.... Jag ska ju på anställningsintervju idag.... HÅLL TUMMAR & TÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack!! Vad gulligt av dig! Visste knappt att jag hade namnsdag, haha!TACK!! =) Ska kanske klippa mig, hjälp mig gärna med råd på bloggen! ;) (Dagens I-landsproblem =P haha) Nu ska jag äta lite namnsdagsfika! Vad ska du hitta på idag??

KRAM!!

2009-01-29 @ 11:16:51
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Marina

Huset var riktigt nice inne iaf, först tänkte jag när jag såg första bilden åh herregud men sen när jag såg resten, åh shit vilket hus alltså, sjit fint var det ju. Hoppas ni får det!!

2009-01-29 @ 11:51:59
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Sanna

stackars lilla missen.. =(

2009-01-29 @ 22:18:20
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0