Hörseln försvinner =/

Hmm ja jag mådde ju rent av sagt helvete i morse... Varken treo, alvedon, ipren eller ibumetin hjälper... Alltså ingenting... Jag åkte till jobbet ihop om att det skulle försvinna.... Men det gjorde det inte...
När L kom till jobbet va de första hon: Men vad du ser ut!! När H kommer kan du åka hem!
Jahapp... Jag tog en treo ihop igen.. Men nej.. Den sa H till mej att jag skulle gå in o vila en stund i personalrummet... Jag gjorde de, och då kändes de genast bättre.... men när jag satte mej upp igen va den där igen...
Jag gick från jobbet kl 10... Wohoo bra kämpat! Jobbat 2 timmar och åkt åg i 2 timmar...

När jag kom hem ringde jag mamma... Jag var livrädd... De va sån konstig känsla... De värsta va att hörsen försvann emellanåt på höger öra... Skit skumt!
Dessutom ville jag ha lite sympati....
Sen laddade j ner 2 filmer, tänkte slökolla lite så jag kunde somna in...
Jag somnade innan... När jag vaknade efter ett par timmar var jag en aning förvirrad.... Men de försvann sen... När jag vaknade hade filmerna blivit klara =)
Nu känns de lite bättre i huvudet, men så fort jag rör på mej kommer de tillbaka....
Jag kommer bli hemma imorn me.. De e lika bra så jag är frisk och kry och kan ge gärnet nästa vecka!

Jag som verkligen va stolt över att jag inte hade fått nån huvudvärk... Jag o H kom överens om att jag inte ska säga nånting.. Jag sa bara hålla käft... De e ju så fort jag säger nåt jag blir sjuk...

Nu har jag och min älskling äätit fiskgratäng...  De va gott,... Men jag har ingen vidare matlust nu... De har varit så de senaste dagarna... Vet inte varför... De räcker me att jag bara äter en liten bit så blir jag proppmätt... =/ Läskligt!

Imorn ska jag till Luna VC.... Jag ska få reda på om jag har lågt B12 värde... Har jag de blire medicin... Hellre de än MS....

Kommentarer
Postat av: Sofia

HEJSAN! :D

Vilken fin blogg du har! Jag gillar verkligen dina inlägg då de är roliga och varierande, good work!

Här kikar jag in fler gånger!

Jag skulle bli toppenglad om du besökte mig och lämnade en kommentar? :) Ha det bra! /SOFIA

http://www.sofiajoohansson.blogg.se

2009-01-08 @ 18:50:39
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

heej, nu har jag äntligen uppdaterat!



Vad skönt att det gick bra.håller tummarna för bra provsvar oxå.

2009-01-09 @ 12:22:43
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Filuran

Huvudvärk kan man få efter en "Lp" (lumbago punktion). Beroende på att det blir "liksom" lite vakum i huvet! Eller? De snor ju lite benmärg och då måste det ju bli vakum, eller? Det går över. Håll ut! Du blir människa snart igen! :D

Kramis

2009-01-09 @ 12:24:33
URL: http://filuran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0