Idag blir de ärenden =)

Oppps... Jag som skulle va uppe med tuppen  idag vaknade inte förrän 10.00... Gaah jag hade ju ställt klockan på 8.15... Faste ja vet inte vad jag skull eup och göra så tidigt... Men men....
Ibland brukar jag ställa klockan, bara för att jag ska veta hur mycket den är.. Så jag inte sover bort hela dagen....

Anders ringde mej imorse... han hade pratat me banken... Hon hade låtit skepptisk... Först skulle vi fylla i en låneansökan.. Sen när hon fick den, och gått igenom den och så, så skulle vi få boka en tid med henne.... Åhhhh de kommer aldrig bli vårat....
Här är adressen till hemnet/ huset om ni är intresserade =)

Nu måste jag skynda mej och göra mig iordning... sitter ju osminkad i myskläder =/ Måste kolla bussen med =/

På återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0