Ikväll blir de dunder och brak =)

Såå... Nu sitter jag och fixar musik för ikväll... För ikväll blir det totalparty =)
mina underbra vänner kommer så ska vi festa och fira mej =)
Phh vad jag längtar!! Det ska bli så otroligt roligt och träffa alla.. Men speciellt Hanna... Henne har jag inte träffat på över 1.5 år!!!
Igår kväll när  vi skulle sova så va de  sista jag sa: - Åhh det ska bli så roligt och träffa Hanna.. Åhh vad jag saknar henne.. Det ska självklart bli roligt och träffa alla, men speciellt Hanna...
Anders svara : Jaja jag har hört de nu, men som nu så träffar du henne imorn... Aaa eller nåt liknande va de iaf =)

Jag har blåst upp ballonger, och vi har hämtat stolar, och bädda till de sovande gästerna... Aaa asså inte till dom som decka, utan till dom som SKA sova här... =)

Doris e dock lite förundrad varför vi har tagit bort stegen till hennes säng... Men de e ju bara för att dom som ska sova där inte ska få så mycket katthår... =)
Men jag har bäddat till Doran i våran säng... Japp kors i taket... Där brukar hon absolut inte få vara annars.. Men idag är de ju lite speciellt, eftersom hennes egna rum är upptaget...
Ja jag vet att min katt är bortskämd, men on har faktiskt ett eget rum, dessutom har hon en egen säng... En loftsäng som är 10 cm bred =) haha..¨

Nu ska ja vila en stund innan vännerna från Uppis kommer och erövrar dusch och badrum =)

Kommentarer
Postat av: sanna

God fortsättning på det nya året!

2009-01-02 @ 23:12:38
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: ericab

ny blogg design nu på min blogg.. kommentera vad du tycker om den (:

2009-01-03 @ 16:50:29
URL: http://ericab.webblogg.se/
Postat av: JENNIFER

grattis i efterskott!!!

2009-01-04 @ 02:42:42
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0