Ja döööör!!

Åhhhh de e så fruktansvärt synd om mej faktiskt!
Jag har galen mensvärk!!! ooooooooo ja dör!! På riktigt altså... Ja ligger ihopkuren i soffan med benen under magen o yrar... Men än så länge har jag varken spytt eller svimmat, så de känns ju skönt....
Jag skulle ta mej ner på stan idag o uträtta massa ärenden, men de sluta me att ja somna på soffan...
Anna ringde också o fråga om ja vill me ut o gå en långpromis.. Först sa ja ja.. Men när hon ringede så tänkte ja att ja måste ta tag o ta mej ner på stan... Men icke...

Så nu e Anders på väg hem ♥
Åhh vad jag saknar honom =)
Men han har ont i magen me.. Aaa ffast inte mensverksont får vi hoppas =)


Nu ska ja kissa =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett tips från någon som också brukar ha fruktansvärd mensvärk; köp värmekudde !



Om du har möjlighet så införskaffa en sådan där vetekudde (http://www.bigheart.se/halsokost/images/Produkter/Vetevarmare.jpg) som man stoppar in i micron ett par minuter för att sedan läga på magen. Det är otroligt vilken skillnad den gör !



mvh F

2009-01-05 @ 22:16:58
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0