Jag ser ett ljus i mörkret..

Aaaa långt långt låååååååååångt borta ser jag det....
En liten glimma ljus....

Jag har kommpit på vad jag ska göra de här veckorna jag bara kommer gå hemma.... Jag ska dra till körskolan och skriva in mej... Jag ska börja med körkkortet =)
Pengarna till de har jag ju, och nu kommer jag ha all tid i världen....

Ögat?? Aaa hur går de med de??

Äsch, de va ju läkaen som sa att hon inte tyckte jag skulle ge mej ut på vägen, men de e väl inte hon rätt person att dömma...
Det är ju bara jag som vet vilka dagar jag ser bättre... Och vissa dagar e de ju ganska bra....

Dessutom har jag ju tillståndet och därmed gått igenom synundersökningen =) haha...

Körskolorna vet ju inget om min syn.... hahahaha... =)

Mål 2009- Ta körkort =) 
Nu e de bäst ni stannar inne, när en halvblind ska ut och övningsköra ;o)



Kommentarer
Postat av: Karin

ja:) lägger upp nåt lite senare, vid åtta-nio sådär:) trevlig kväll!!

2009-01-15 @ 19:12:11
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0