Koppling upp och koppling ner.. Jag fattar inte...

Gaah! Jag blir galen på de här me körkort!
Koppling ner och koppling upp i med brom och gasa... bla bla bla.... Va faaan!

Jag fattar inte ett skit!

jag vill ta bara för automat.. Men de e ju värdelöst!! Dessutom tänker jag på endel vänner som faktiskt inte är sååå smarta men har körkort... Då kan de ju inte va nå problem för mej som faktiskt ÄR lite smart =)

Nu har jag suttit tt bra tag och läst och gjort anteckningar och massa skit... Blev jag smartare? Nää de tror ja inte...



Nu ska jag börja med maten... Kassler, ris och brunsås....

Kommentarer
Postat av: stine

hehe jag lägger alltid i favoriter, så slipper man logga in och krångla bara att klicka på en länk.



jaha de ska jag läsa och titta på :) spännande..



jaha va kul:) det är ju snart.. :)

jag har mått superbra hela graviditeten, inte ens ett uns utav illamående. det är skönt, känne ringet fortfarande, men det kanske kommer lite längre fram. jag var också jätteorolig först, men nu är det bara mysigt.

2009-01-19 @ 17:20:56
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Filuran

Jaha! Dags att akta sig på vägarna här i stan då! :) Bergis var det du som var ute och körde i 30 km i Moraberg... Det där med kopplingen klykar du snart. Är inte så svårt att fatta faktiskt.. Om man tar körkort på manuell låda får man köra automat också. Men inte tvärtom!

Ha en bra dag! Kramis

2009-01-20 @ 06:50:58
URL: http://filuran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0