Orka

Ja jag vet att jag inte uppdaterat idag... Jag har bara ingen lust... HUvudvärken jag har nu är bara en plåga... De enda jag gör är o ligger på soffan...
Jag ringde sjukvårdsupplysningen idag.. Hon tyckte att jag skulle ta kontakt med min läkare imorn om huvudvärken sitter kvar... Hon sa att den ska försvinna efter ett par dagar.. Och att hon tyckte att de gått lite lång tid nu...
Så imorn blir de ringa läkaren...
Jag måste även ta mej till destrikssköterskan för att få 1:a sprutan B12....

Idag åkte vi en sväng till kyrkan.. Aaa den vi ska gifta oss i... Vi kolla bara hur den såg ut utanför... Så kollade vi vandrarhemmet och festlokalen me =) Åhh vad  jag längtar!
Jag tog även lite bilder där, men de orkar ja inte fixa me nu...

Nu blir de slapp framför tv:n

Kommentarer
Postat av: Karin

varför så ont i huvudet?

Jag brukar aldrig ha ont i huvudet vet inte hur man får det.

2009-01-11 @ 19:06:58
URL: http://citronmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0