Purkväder!

Usch vilket väder de har varit idag.... Inge kul alls... Jag tappar lusten till o ens göra nånting när de e så här...
Jag hade tänkt och åka och träna en sväng idag, men fan för o ta sig ut i de här vädret...
Jag hoppas de blir bättre väder imorn.. Då ska jag ju på info möte om undersköterskeutbildningen jag ska börja...
Imorn ska jag även få den sista sprutan =) Skönt och få de ur världen =)

Jag fick ett glädjande mail idag =)
Av en förksolechef... Hon undrar om jag är intresserad av ett föräldrarvikarieat på 1,5 år =) Och de är jag ju självklart =)

Jag är faktiskt intresserad av de flesta jobben just nu =)

Annars då??
 jag satt och skulle fixa de sista med inbjudningskorten idag... Men bröt efter 20 minuter, då jag kom på att vi kanske måste göra om alla kort... skit!
Aa nån nöt har försökt ta sig in på Anders mail.. Så den har spärrats, så de går inte komma in på den längre... Och vi har skrivit på inbjudningskorten att man ska osa via mail, telefon eller brev....
Åhhh jag skulle lätt kunna strypa den personen som har gjort de!
Att göra alla dessa inbjudningskort har tagot en evighet! Dessutom va de ju inte gratis och köpa allt material heller!

Dagens ris går till dig som försökt ta dej in på min sambos mail!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0