Så var det lördag...

japp det stämmer.. Igår var vi hemma hos svärföräldrarna... Anders hade ju släkt från Timrå som vi hälsade på... aaa vad e de man brukar säga... Släkten e värst... Skönt att det inte bara är min släkt som e de =)

Idag har vi åkt till Anders jobb.. Vi har tvättat bilen... Japp VI... Jag har faktiskt hjällpt till me =)
Efter de åkte vi till Nautilus och fixade nytt kort... Förut hade vi guldkortet... Så fick man va i realaxen o de, men vi va där typ 2 gånger så de e bara en onödig kostnad...

Sen åkte vi till Willys... Anders fick äntligen sin rökta lax som han tjatat om sen julafton!
Vi köpte även nån smörgåsliknande grej, små saker... Men ja tyckte inte min va så god =/

idag har jag bestämt att JAG ska laga maten... Japp, de ska bli wok =)
Hoppas de blir gott =)

ikväll ska ja få massage =) Skönt =) Annars händer inte alls så mycket faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0