Spruta nr 2

Måttligt glad jag blev idag då... Mmm eller inte....
Jag hade fått tid hos läkaren 8.30 idag för min andra B12-spruta....

Bussen skulle gå 08:02... Jag gick ut 7.50 för o vara på den säkra sidan... Men de kom ingen buss!!! Vaaa faaan! Kände hur paniken o ångesten kom... Jag visste inte vart jag sklle ta vägen eller vad jag skulle göra... Ringde syrran i ren frustation (( vet inte vad hon skulle gjort som är i jordbro))
Efter en stund, kommer ordförande i huset och vi står o pratar.... Hon berättar då att bussarna härr kommer och går som dom vill... Dom kan komma 10 minuter för tidigt eller 10 minuter försent...
jahapp...
E de e som kallas flex??!

När vi står där o pratar kommer en annan buss.. 988 eller nåt konstigt nummer... Men den tog mej iaf till centrum så ja kom i tid till sjuksköterskan =)

Hon... va lite konstig... När jag låg där på britsen me brallorna över halva skinkorna så säger hon tll mej att hon inte tycker om och ge sprutor.. O framförallt inte i skinkan... Öhh jaha tänkte ja, de känns ju tryggt....
Men de gick bra =)
Nu e de bara 2 sprutor kvar =)
På fredag ska jag dit igen 11.45 och få en till =)

Mitt huvud känns bättre idag, men de e inte helt ok... Idag va första gången jag själv såg i spegeln och såg att mina kinder är borta... Jag har gått ner fruktansvär mycket i vikt nu när ja mår skit....
Jag har bara ingen matlust... Jag förösker äta men de går bara inte... JA jag vet att jag inte blir friskare om jag inte äter... Men jag förösker tvinga i mej ändå...

NÄR KOMMER POSTEN EGENTLIGEN??????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0