Taco ikväll! =)

Nu har jag varit inne på blogen ett flertal gånger under dagen... Men jag har ändå inte skrivit nåt... Jag har inte haft ork... Huvudet är lite bättre men inte så mycket...
Jag har ingen ork att gå nå längre, så de blir in i klket för att hämta nåt... Sen till soffan för att lägga mej en stund.. Aaa så ser mina dagar ut just nu...

Anders pappa rinde idag och frågade om vi skulle me på hockey.. Men Anders sa att jag onte orkade pga huvudvärken... Sen la dom på...
Jag sa till Anders att han gärna får gå på hockeyn om han vill.. Men han tyckte inte det kändes sjyst om jag bara ska ligga här...
Men jag övertalade honom och sa att jag kommer ändå inte vara roligare än så här, och de e väl kul för han o hans pappa om dom går på hockey....
Så han ringde upp sin pappa och sa att han följde me ändå... =)

Innan han skulle åka, skjussa han mej till apoteket... På väg hem därifrån åkte vi vanliga vägen hem... Där håller dom på och bygger om så de e bara ett körfält där...
Så kommer vi och då kommer de bilar från andra hållet, så vi väntar... Då kommer de en annan bil från vårat håll och bara kör om och möter bilen i tunneln och vägrar backa!
Idiot... vad trodde han?? Att vi bara stod där för skojsskull?? Tillslut öppnar han bildörren (( Vet inte varför)) Och då skriker Anders på honom att han ska flytta på sig!
Tillslut gör han de.... Då hade de hunnit bli 5-7 bilar efter den första bilen, och alla såg mottligt irriterade ut...
Sen såg vi att han körde till Ö&B.. han skulle väl köpa sköljmedel till släkten och hade bråttom... Dom hade ju bara öppet 2 timmar till.....
Mmm eller nåt!

Nu håller jag på och kollar på Lilla Jönssonligan på Kollo.... Hmm bra film =/ haha....

När älsklingen kommer ska vi äta taco =) De ska bli gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0