Tvättstugan + jag = Sant

Idag har jag fått en heldel gjort faktiskt =)
Jag har tvättat.. Eller jag håller fortfarande på och tvättar =/
Jag har hållt på me de sen 10 imorse.. Men snart e de klart =)

Zandra ringde mej vid 13 tiden och frågade om ja ville följa me till Willys... Så de gjorde ja... Behövde ju handa en del saker... Så de blir nån mat i veckan =)

Sen har jag även pratat med vetrinären... Doris ska till doktorn på måndag.....

Jag va även och hämtade mitt paket från Ellos =) Lovley!! Jag kunde ha allt =)

Jag fick även ett samtal av polisen... En jätte trevlig polis.. Hon frågade om jag fortfarande ville ha kvar min anmälan då jag fick en rakhöger i somras..
Mne jag tog tillbaka den och sa att dom har nig viktigare saker för sig... Hon berättade att dom hade en misstänkt... Men jag sa att de kändes ganska pasé faktiskt....
De räcker med rättegången jag ska på den 12 februari....

Jag har även pratat me Hanna, Emeli och Ingela på msn =) Och läst deras dagboksinlägg och så =) Kändes skönt att dom hörde av sig =)

Nu ska ja kolla runt lite i blogvärden och hoppas på att jag hittar nåt kul och läsa....

Kommentarer
Postat av: Marina

Jahaooo det e de...Ha ha ha å kul är det oxå för de drar grymt me folk kan ja ju säg :-P

2009-01-27 @ 17:34:48
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan det vara noskvalster? En kompis hund hade det en gång.. I så fall kommer hon få penicilin mot det, sen är hon frisk igen! Det går säkert bra! =)

2009-01-28 @ 14:50:07
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0