Ingen rubrik...

Idag har jag varit nere på stan me AK... Jag va ju och fick min 3e  spruta =) Nu e de bara 2 kvar =) Så hon bokade in mej på måndag och onsdag =)
De ska bli skönt och få de ur världen =)

Efter sprutan va de dax och äta mat... Varken ja eller AK hade ätit nånting... Så de vlev världens godaste tacotallrik på Lillebror´s


Efter att vi suttit där ett tag och babblat och druckit kaffe begav vi oss till H&M.. Där köpte jag 2 par trosor och 2 hårfärger =)
Sen gick vi runt och strosade lite.. Sen blev klockan 2 och jag ringde Anders för o kolla om han kunde hämta upp mej när han slutade.... Och de kunde han..
Han släppte av mej hemma, medans han åkte till verkstan och "jobba" lite till =)

Klockan 19.00 ska vi till svärföräldrarna... Vi ska dit och fika.... De har ju varit begravning idag för Anders moster... Så de e släkt från uppåt landet här..
Så vi ska träffa dom =)

Annars blir de en lugn helg =) Jag hoppas på att syrran och Anton kommer i helgen.. Dom hade ju sjukstuga när jag fyllde år...

Så e de med det =)

Vad ska ni göra i helgen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0