Så va de söndag..

Idag ringde klockan 8.00... Jag skulle köra in Anders till jobbet så han kunde byta motor på sin bil....
Men eftersom jag bara har haft körkortet i 2 dagar och inte riktigt kört själv önnu, så vågar jag inte köra hem... Så jag tog med mej min dator och lånar hans jobb internet så kkan jag iaf fördriva tiden lite....
Men ja vette faan om jag kommer orka sitta här i 7-8 timmar....

nu är jag dessutom svin hungrig...

ja ska åka bort till Ö&B och köpa målarfärg till Gillestugan... =) Då kan jag måla den i veckan =)

Jag är så satans himla jäkla glad att jag klarade mitt körkort OCH teorin på första försöket!! De är så ofattbart!! Dessutom sägs det ju att det är svårare och klara uppkörningen om man är privatist =)
MEN JAG GREJADE DET!!!


Kommentarer
Postat av: Josie

Såg det på bilden, det var jättefint! :)

2009-07-12 @ 12:47:26
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Postat av: Minna-Li

Grattis grattsi! Håll tummarna för mig om några veckor när det är min tur.:D

2009-07-12 @ 13:07:41
URL: http://mipan.blogg.se/beauty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0