Make up store Före & Efter bilder

Idag 11.15 skulle jag bli sminkad på Make up store. Det var riktigt roligt! Jag valde en bröllopssminkning. Så vi får se om jag kommer ha de den när det är dags....
Just precis efter jag hade gjort den kändes de hur bra som helst. men nu i efterhand så känns de bara kladdigt..
Här kommer före och efter bild =)







Anna va me och fick agera fotograf =) Tack Anna!!

Efteråt va de dags och åka till huset =) De va jätte trevligt. Vi va där från 13 till 16. Vi gick en sväng runt Laxne och träffade grannar och blev varmtvälkomna. Vi fick fika och blev visaade hur man gör med poolen och pannor osv. Så nu kommer de blir "Billigverjakt". Då de är de billigaste.
Självklart va de ju jag som körde... På vägen dit tog jag motorvägen =) Primaballerina. Och på vägen hem tog vi gamla vägen via Hedlandet =) Också primaballerina.

Nu ska ja slappa sista timmarna... Jeeez vad den här helgen har gått fort! Eller e de bara jag som tycker det?

Kommentarer
Postat av: Minna

Oj det här inlägget hade jag missat! Vilken förändring. Du får verkligen jättefina ögon med eyeliner. Inte för att du inte hade de innan men du förstår va jag menar kanske haha.

2009-06-11 @ 10:49:33
URL: http://mipan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0