Nu är halkbanan & riskutbilningen klar =)

Jeeez så galet trött jag är!! Jag vill bara sova... Men eftersom klockan bara är 19 och vi har yvättstugan, så går de lixom inte....

Imorse tog vi tåget 06.46 mot Eskilstuna... De va ja och Tuulikki, våran granne som åkte. Vi skulle ju göra halkbana och riskutbildning..
 (( Bara för att jag vet att du läser nu sa lägger ja upp bilden på dig :p ))
Först när vi kom dit så fick vi sitta och vänta en stund. Sen var det dax för 3 h, "teori". Först trodde jag att jag aldrig skulle klara av och sitta och lyssna i 3 h. Men tiden gick jätte fort och de va väldigt intressant och lyssna på. Dessutom var alla med och disskuterade.

Så efter 3 timmars disskutioner, så va de äntligen dax för halkbanan....
Alla som har gjort den ´har sagt att det va skit kul, jätte roligt och såvidare, så jag hade ställt in mej på att det skulle va superkul...
Dock blev jag lite besviken, då jag hade högre förväntningar..

Det jag tyckte va roligast, va att man satt i bilen utan nån handledare eller körlärare... De va lixom bara jag och Tuulikki. Det va de jag tyckte va roligast....

Men men ... Nu är det gjort....

Såå pinsamt! Vi satt i våran röda bil... De va 4 andra bilar med folk i som också körde...
Vi satt och pratade om vilka muppar det va som va där och körde. Och satt praktiskttaget och snacka mild skit om dom... Då hör vi i våran walkitalkie hur "läraren" säger:
- RÖD BIL, NI HAR KNAPPEN INTRYCKT PÅ WALKIE......


haha jaahaapp... Vi har lixom ingen aning om hur länge och vad han har hört oss säga... En aning pinsamt... Men vi klarade oss ändå =)
 ADAM-BERTIL KOM =)
När vi körde halkbanan va vi SVIN ((!!!!)) hungriga och båda hade ont i huvudet eftersom vi inte druckit något kaffe på hela dagen....

Då hade vi ändå åkt förbi Statoil på morgonen så vi kunde köpa en varsin sallad. Vi hade dessutom med oss MASSOR av kaffe och smörgåsar... Men vi hann lixom aldrig med och äta....

Så när vi äntligen satt på tåget på väg hem igen fick vi äntligen äta våra sallader... DOCK hade de stått i rumstemperatur hela dagen. Och de kändes lite oroväckande och äta de... Jag hade ju lixom kräft och räksallad... Men eftersom vi va så satans hungriga så hade vi inget val....

Sallatjävulen hade dessutom läckt i min väska...!! Lukta gott?? Nää tror inte det!

Nu har jag då en aning ont i magen, men hoppas att det inte har med salladen och göra...

Kommentarer
Postat av: tuulikki

Hej gumman!

Tack för idag tjejen!

Vilken dag, om vi hade roligt!!!!!??????Ska vi göra om det nästa vecka?

Ond i magen?

Det var kul att får lära känna dig bättre, vi får se om vi får fortsätta på fredag!

Sköt om dig/tuulikki





2009-06-03 @ 21:18:37
Postat av: Emma Damm

naaaww tack så hjärtligt jag blir alldeles varm :) Du får jättegärna länka. Kramar

2009-06-04 @ 18:17:54
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag tyckte halkkörningen var jättekul! =)



Inte långt till bröllopet nu hörru, fan va kul! =D

Och grattis till huset! =)

2009-06-05 @ 12:51:55
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0