Mina nya Espirit skor =)

Nu är jag helt slut!

Jag slutade 11.30 idag... det spöregnade och jag hade bara mina basketkängor.... Så ja tänkte att ja hinner hem och byta om till gummistövlar... DOCK hade ja inte tänkt gå inne i stan hela eftermiddagen... MEN så blev det... Nu är ja typ fuktig av svett om fötterna och har ont som heter DUGA!!
Men men, det lägger sig väl snart....

Jag fick iallafall med mig ett par nya skor hem.. Som jag ska ha till bröllopet.. Eftersom mina stortår domnar bort totalt när jag har mina andra skor på mig...



Mamma har likadana fast svarta och syrran har likadana vita =) Japp vi är Familjen Likasko
Alldeles lagom klack på dom me!

Nu ska ja borsta tänderna och lägga mig i sängen och kolla på Hemmafruarna =)

WOOHOOO IMORN ÄR DET HALKBANA OCH RISKUTBILDNING SOM GÄLLER!!!!

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Dom var ju snygga! Kram

2009-06-02 @ 21:19:17
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Heyli

ja jättefina skor, skönt att du inte behöver fundera mer på skoproblemet nu då iaf, du har nog mycket att tänka på ändå skulle jag tro :p

2009-06-02 @ 21:25:24
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Filuran

Hmmm, skulle inte du på anställningsintervju också? Hur gick det? Nyfiken förstår du! :D

2009-06-03 @ 07:00:35
URL: http://filuran.sofis.se
Postat av: Ingela

Och jag kanske också ska ha lika skor =)

2009-06-03 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0