BALLAR AV STÅL

De blev verkligen en pluggar dag för mig idag... Tro´t eller ej så hade jag världens självdiciplin! Jag är väldigt stolt över mig själv!
Jag satt från 13.00-18.30.
Imorn är det jobb som gäller för mig och efter det ska jag försöka ta mej ner på stan och sola en sväng.. Jag har ju inte gjort det på bra länge.. Jag måste köpa busskort också.. Skulle ha gjort det idag, men har totalt glömt bort det... Hoppas bara att jag har remsa så de räcker imorn... =/

Annars har det inte hänt så mycket här idag.. Lugnt och skönt faktiskt..

Nu ska jag hoppa ner i sängen och vänta på att Ballar av Stål ska börja.. Se om jag orkar kolla på hela den här gången...

Nu har äntligen bussarna börjat gå här utanför =) Dom har ju inte gjort det pga ombyggnad.. Men nu, nu går dom, så då behöver jag bara kliva på bussen utanför här imorn och åka hla vägen till jobbet.

Nu måste ja borsta tänderna och hoppas på att min huvudvärk släpper... Visserligen har jag haft den hela dagen, så jag betvivlar att den försvinner... Men de är väl för all info som jag har lärt mig idag från teorin :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: diana

Ja, jag har faktiskt håret mest utsläppt, tycker det ser så stramp ut när det är uppsatt! Fast du passar jättebra i uppsatt! Har bara blivit en vana att jag alltid har det utsläppt...=P Tusen tack snälla du för den gulliga kommentaren! Vad har du hittat på idag? Haft en bra start på veckan? =) Stor kram!

2009-03-23 @ 23:03:02
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg

Härlig blogg ;)

Hoppas du har haft en toppen dag!

kram

2009-03-23 @ 23:30:08
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0