Big Brother Jessica- kommer ni ihåg henne?

Big Brother har alltid varit ett av mina favoritprogram... När Big Brother sändes sista gången va Jessica en självklar favorit! Min kusin tyckte att vi va väldigt lika på sättet... Nu e ju de visserligen ett par år sedan... Och jag har vuxit upp =) Uppenbarligen ((Heter & stavas??)) har hon också gjort de.. För hon väntar ju sitt andra barn!


Andra bullen i ugnen för den forna dokusåpadrottningen

Nyheter om dokusåpa-stjärnan Jessica Cabezas, 24, dimper ner lika sällan som meteorer.

Men nu kan Klick! avslöja att hon snart ska bli mamma igen.

Enligt säkra källor är hon redan i femte månaden. Barnet, som blir hennes och maken Santiagos andra, beräknas födas redan i början av juni.

Text: aftonbladet.se
Läs hela HÄR


Kommentarer
Postat av: elina nilsson

Hej, snygg blogg du har!



Men du, du har väl inte glömt att se min senaste bild på min blogg?

Kolla gärna in den.

Ha en bra kväll!

2009-03-13 @ 22:02:07
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: M-T

Vilken fin kommentar du skrivit! Ja det är klart attjag kommer skämmas häcken av mig på bröloppet när jag ser ut sådär bland alla andra. Men jg kanske kan nyta ihop det fint... hihi Har ni skrivit nån önskelista eller vad det heter...? Är dålig på sänt här.



Måns hur gulligt är inte det, en på jobet ska döpa sitt barn till anton : ). Ja fy fan, nu har jag varit magsjuk hela natten, spytt det har jag inte gjort förutom på fyllan på typ 10 år. Tänk om jag smittat mommo nu... oroar mig som över det.



Snart kommer jag o hälsar på massa ram

2009-03-14 @ 07:11:45
Postat av: vesna

himla gulligt =)

2009-03-15 @ 01:25:53
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0