Dagens mys outfit


Nu har jag tvättat klart, dammsugit och duschat.
Nu känner ja mej mycket nöjd.
Dock har de inte blivit nåt teoriplugg, då de hänt en del saker och ja inte finner nån ro. Jag känner att jag måste sysselsätta mig för att inte tänka så mycket.
Jag är glad att jag har mina vänner som är de bästa som finns. Det är skönt att ni finns där, och att vi kan prata med varandra.
Jag älskar er!

Iaf.. Nu sitter jag och svullar i mej en panpizza... Ja vet att det är skitonyttigt, men då jag inte har sån speciel stor matlust just nu, är de bättre att jag får i mej de lilla onyttiga, än ingenting.

Dagens jag:

Rosa velourdress, gammal som gatan  =) Men vad spelar de för roll? den e ju rosa och mysig =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gulligt!

2009-03-27 @ 15:45:10
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0