Får jag se vad du har in din väska?!


För ett tag sedan blev jag utmanad av Filuran.. Jag har dock totalt glömtbort det.. Förlåt.. Men nu, efter en påminelse ska ja ta mej an den =)

Utmaningen lyder så här "Vad har du i din handväska idag? Obs, räkna upp ALLT tack, ingen censur. Klistra sedan in en bild av din väska och skicka vidare till fem bloggare"




Näsdukar
plånbok med massa kort och kvitton i
almenacka & penna
kvitton
alvedon
atsmaspray
conceler
Elizabeth Arden 8 hour cream
kam
toffsar
hårspännen
puder
spegel
tops
snorspray
ett gäng tamponger
lite mynt och hårnålar

jag byter väska minst 2-3 gånger i veckan.. Och då brukar jag inte plocka ur den innan jag använder den...

Jag utmanar dom som vill... Glöm int elämna en kommentar om u antar utmaningen, så jag får se vad DU har i din väska =)


Kommentarer
Postat av: Filuran

Hehe! Det visste jag väl att du hade glömt, annars hade du ju redan gjort det!! :) Jag påminde dig mest för att "jävlas" lite... Och det tog ju skruv! :D Kramis

2009-03-23 @ 13:12:41
URL: http://filuran.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0