Goooooooooood moooooooorgooon!

Snaaaaaaaaaark!!

Åhh vad jag hatar och gå upp tidigt!! Finns de nåt värre?? Ja tror fasen inte de..  Dessutom e jag så galet rädd och inte hinna dit jag ska i tid... Men nu lixom. De e ju 45 minuter kvar tills jag ska gå till tåget.. Och jag är redan klar.. Färdigklädd, färdigäten och färdigsminkad...
Så nu passar jag på och kolla runt lite i cybervärlden... De va ju ett tag sen jag gjorde de...
Men jag är så galet trött så de svider i mina ögon....

Jag skulle visserligen kunna somna nu i ca 30 minuter... Men tänk om ja försover mej? Nää jag får heltenkelt hålla mej vaken...

Nu ska jag kolla på nyhetsmorgon... De e nån som ska skicka en friggebod till månen i morn ((???)) Så dom varnade att det INTE va ett 1 april skämt..

Btw. Imorn är det 1 år sen jag och min älskade åkte till Thailand.. Och på fredag den 3/4 så är det 1 år sedan vi förlovade oss på stranden i Karon beach- Thailand ♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Okej ja då gör jag min sista dag där så, blir roligt att träffa dig oxå:-P, ska bjuda på någonting gott till mellanmål!



Kram

2009-03-31 @ 17:37:07
URL: http://marinasfoto.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0