Great dag faktiskt!

Idag bllev de ner på stan som sagt... Ja träffade AK och Therese och Emmy en sväng om... Efter att Therese och EMmy åkt hem så gick jag och AK och tog en kaffe och ett winerbröd =) De va rikgtigt gott =)


Innan jag kom ner hade AK varit och klippt lugg.. De blev jätte fint, men man e så ovan och se henne i lugg.. Hon blev väldigt lik sin syster =)


Jag köpte även en bh till bröllopet... De va ett projekt och hitta en... Jag verkligen HATAR och köpa och prova bh:ar! Usch!

Jag köpte även de här

Som jag hade tänkt och pröva =)  Hoppas de går bra och blir bra =)
Jag ska nog göra de nu faktiskt.... För klockan 20.00 börjar ju Den rätte för rosin, och klockn 21 börjar ju desperata hemmafruarna =) =) =) LOVLEY!! Sm jag har väntat!

Imorn bär de av tll arbetsförmedlingen... SUCK!! Får se om de blir sola imorn me, eller om jag väntar tills på torsdag, då jag ändå ska träna =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

varför har du lagt ut en puckobild på mig å min frilla ;-) haha!!

2009-03-05 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0