Grönlunds trafikskola!

Nu har jag kört på bilskolan =)


Det över förväntans bra faktiskt =)


Jag var galet nervös när vi kom dit.. Men hon som jag körde med var hur lugn som helst, vilket fördes över på mig med =)

Jag har redan bokat in nästa körlektion =) Den 25 mars. Jag längtar redan! Då ska jag även betala för 10 lektioner, som jag kan plocka ut när jag vill =) Det är super bra! Så jag ska köra så mycket jag bara kan privat, men ha körskolan som en backup.


Jag körde mest i Västergård. I rondeller, massa övergångsställen och 30 vägar och 50 vägar och högerregeln osv. De va verkligen superkul.


Snacka om att de va lätt och hitta dragläget och växla med den bilen... De e ju en aning nyare än våran gamla corolla =)

Åhh jag längtar så otroligt mycket till den 25:e när jag ska köra på körskolan nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0