Ingen rubrik.....

Idag har vi varit och kollat på huset som vi ska på visning på nästa helg.. Mysigt område.. Riktigt Svenssons område faktiskt... =)
Tanken va ju att jag skulle köra dit... Men så blev de inte, och de e inget jag heller vill prata om så de blir inte fler ord om de....

Jag glömde ju visa vad jag fick av min pappa igår...


Ett ihopfällbart stativ =)

Wooohooo =)

Idag har vi hör och häpna, varit och TRÄNAT! Japp gissa vem som tog iniativet =)  JAG!  Svimma ni?? Hihi jag gjorde de nästan när jag hörde hur orden kom ur min mun =)
Nää inte så farligt!
De va riktigt skönt och träna, dessutom va de nästan inget folk..

Imorn ska jag och AK till Skärholmens Centrum... =)


Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Hej hej!!

Kul att kolla på hus!! :)



Storhandlar ni så det räcker i en hel månad?? Förutom mjölk och bröd och sånt??



Hade oxå tänkt se på Män som hatar kvinnor, den verkar ju som sagt vara jätte bra!

Haft en trevlig helg annars??

Kramar

2009-03-02 @ 10:05:25
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0