Inte en blund

Usch jag har sovit som en kratta inatt =/
De började redan när vi skulle sova.. Jag kom inte alls ihåg att jag hade drömt nåt speciellt på natten innan.. Men igår när jag blundade så kom den där drömmen fram igen...
Då kom jag på att jag hade drömt en mardröm... Usch och då vågade jag såklart inte somna igen...

Tillslut somnade jag och vaknade med ett ryck. Sen somnade jag om, och vaknade med ett ryck igen, sen höll de på så hela natten, så imorse när älsklingens väckarklocka ringde vid 06:00 tiden, då var jag redan vaken...

När han ick upp så tog jag hans täcke och drog på mej, jag tog även hans ena kudde och låg och kramade den.... Sen vaknade jag med ett ryck! Då hade min väckarklocka ringt i 45 minuter utan att jag hörde den....

Så då gick jag upp.. Klädde på mej träningskläderna, fica mej och frukost och nu sitter jag här innan jag ska iväg till gymmet =)



Sen efter det blir de solning, sen hem och slappa och söka jobb och ringa lite viktiga samtal osv...

Nu ska ja kila!

Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Skönt att din helg var bra!! :)

Skönt att ligga och slappa i sängen en hel dag!



TAckar! :)

Gbg var riktigt kul! :)

Har du gjort nåt kul i veckan??

Kramar

2009-03-11 @ 13:02:24
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0