Ja lever! Fuck akassan!

Hallå?? Ja jag är här!!
Jag har inte haft nån bloggtorka, jag har däremot varit grymt upptagen..

I söndags så åkte vi ut till mamma och pappa. JAG körde =) Det gick jätte bra som vanligt =)
Vi va där ett tag och fikade och pratade...
Sen körde JAG hem igen, och de gick lika bra de..
När vi kom hem va de bara till och börja med maten... Kött, potatis och bea sås... Mums..

Sen blev de slapp en stund framför tv:n och sen vid 22.30 så körde jag till Rosenlund, för att hämta en sak..
Jag ville köra då, för att få en liten övning i mörkerkörning.. De gick prima skinka kalinka!

Sen åkte vi hem och sov... Ja de va tanken iaf.. Dock kunde varken jag eller Anders somna, så vi båda låg och vände och vred på oss i ett par timmar. När jag äntligen somnade så vakande jag flera gånger...

Idag har jag varit i Haninge. Från 13-18 ungefär..

Imorn ska jag jobba på en ny förskola... Där jag ev kommer få ett par veckors vikarieat, om jag inte får de andra jobbet vill säga... Men jag hoppas verkligen på de!!

Idag fick jag brev från akassan.... Idioter! Dom sa och det står att dom vill ha arbtsgivarintyg 12 månader tillbaka. Så på mitt gamla jobb fick jag från mars till oktober, och de senaste fårn oktober till mars... De e ju för bövelen 12 månader!! Men nu ska dom ha  från 1 januari- 29 februari 2008 också!! Why?? Muppfan!
Dessutom ska dom ha från mitt senaste jobb, vilken typ av frånvaro jag har haft... Jaha.. Sjuk kanske??!! Åhhh sucker!
Så jag hoppas verkligen att jag får ett jobb nu!!! GE MEJ!!

Nu ska jag kolla på Färjan!

Seeee yaaah!!

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

haha min tjejkompis har haft samma problem med akassan, ingenting fungerar smärtfritt med dom tydligen :S

2009-03-30 @ 20:18:34
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: nä dom e inte kloka nånstans tyvärr.

2009-03-30 @ 20:41:38
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: nä dom e inte kloka nånstans tyvärr.

2009-03-30 @ 20:41:48
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0