Låt den rätte komma in & ploppsaltlakrits

Efter att vi varit i Huddinge så åkte vi till Västergård och ja övningskörde.. Jag körde sammanlagt i ca 2 timmar... =) Och det var superkul!!
När vi kört klart i Västergård, så körde jag ut till Järna. Där vi hämtade upp Anna och hunden. Sen körde jag till Willys och vi handlade och efter det körde jag hem igen =)



Väl hemma så lagade Anders mat och jag gjorde sallad.. Vå åt fläskfilé, pommes, beasås, sallad och vitlöksbröd... Gott som tusan!!
Efter det kollade vi på Låt den rätte komma in...Totalt värdelös film!! Alltså inget jag rekomenderar!



Anna tvingade mej även att smaka PLOPP SALTLAKRITS... Fy faaan vad äckligt!!



Ikväll blir det bara en lugn hemmakväll med massa mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0