Löning + körning = Sant

woohoooo de är den 25:e.. Vilket menas med lön!!  
Visserligen fick jag den sämsta lönen ever, men så blir de när man bara hade ett par dagar och semester ersättning =)
Jag fick iaf ut så jag klarade mej.. Jag hade bara räkningar på ungefär 5000:- Och har därför lika mycket kvar att leva för...
Jag ska visserligen lägga undan 7000 då de är semesterersättningen, men de får jag göra sen när jag får från akassan..

Så nog pratat om ekonomi =)

Idag ska jag köra... Åh älskart! Nu vill jag ha de förbannade körkortet!
Men de tar nog sin lilla tid...
Imorn efter intervjuen så ska jag plugga teori igen.. Det är verkligen skit tråkigt, men verkligen välbehövligt!

Jag tycker endel människor verkligen inte ska ha körkort. Och då pratar jag inte om gubbar med basker, eller kärringar.. ((Ursäkta uttrycket ))
Nä då menar jag dom som är så förbannat stressade i trafiken! Dom som tutar på övningskörare! Dom som kör om på opassande ställen! MM

Nu har jag varit med om de 2 gånger, att nån har tutat på mej som övningskör! IDIOTER! Ingen av gångerna har jag heller gjort fel!
Ena gången va i Ösmo, då stannade jag vid ett STOPplikt. Då ligger en bil bakom och tutar fast jag bara stannade precis som man skulle.
En annan gång va i söndags när jag skulle svänga vänster. Jag gjorde precis som man skulle och ändå är det någon med fel i skallen som tuta. De är DOM stressade människorna jag förstochfrämst vill få bort från trafiken!

ALLA HAR JU VARIT ÖVNINGSKÖRARE!

Bägge gångerna har Anders varit så söt och sagt:
- Bry dej inte om dom, dom har också varit övningskörare. Det är bara puckon/ Idioter som tutar på övningskörare!

Men jag bryr mej inte. Jag blir bara lite mer stressad..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja man kan bli riktigt irriterad över dem som tutar och stressar som aldrig förr. Samma med dessa jävlar som inte lärt sig använda blindkisen (hur det nu stavs) :)

2009-03-25 @ 11:15:33
URL: http://haltbananskal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja ! Tackar tackar du, desamma, söt om inte annat!



Ja men desamma, lycka till på körningen och hoppas du inte råkar ut för några idioter =)

2009-03-25 @ 11:32:57
URL: http://haltbananskal.blogg.se/
Postat av: Karina T

Jag håller också på och övningskör, dock så har jag haft tur och inte varit med om att någon tutat på mig sådär. Men jag förstår hur jobbigt det där måste vara, själv blig jag stressad för minsta lilla grej bakom ratten^^

2009-03-25 @ 15:02:25
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0