Mycket nöjd med min nya design!

Nu är jag riktigt nöjd med min design =)

Men Anna säger att det är nåt som är ojämnt, men jag fattar inte riktigt vad hon menar.... Jag vet att det kan se konstigt ut beroende på vilket internet man använder....

Är det något ni ser är konstigt??

Iaf på min dator ser det jätte bra ut, och därför tar jag för gicet att det gör det på andras datorer också.. Beroende på om man gillar designen vill säga :)

Nu ska jag kolla runt i cybervärlden. Jag har lixom inte hunnit med de idag, eftersom jag har hållt på och petat med designen =)

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Den var snygg! kramizzz

2009-03-22 @ 19:24:53
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Yvonne

Åå va du är duktig Sandra! Din förra var ju helt kanon och den här också. Kommer ta minst 100 år innan jag ens är i närheten.

Kraaam

2009-03-22 @ 20:22:01
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0