Så här blir veckan!!

All körning är övning. Sa min pappa till mej häromdagen.

Så nu ikväll körde jag till returen för att returnera =) Dit jag i vanliga fall brukar gå, som tar 2 minuter =) Men jag va så himla sugen på att köra =)
Idag körde jag bort till Ö&B. Det gick finfint!
det går så mycket bättre och köra nu, jag känner mig inte alls så stressad, och rädd för att jag inte ska hinna med och växla ner osv.
Det känns faktiskt jätte bra! Bara teorin som ska in i skallen också.... Men jag har varit lite slarvig på den fronten... Jag läste "Körboken" i fredagskväll.. Det resulterade att jag drömmde mardrömmar och massa skit. Jag har kommit på att jag inte ska läsa precis innan sovdags.. Så den här vecka ska jag få in så mycket teori som möjligt.

Min vecka kommer se ut följande:
Måndag: Plugga teori, kanske sola.
Tisdag: Jobb 9-13.30
Onsdag: Bilskolan 13- 14.20
Torsdag: Anställningsintervju
Fredag: Plugga teori

Den här dumma veckan jobbar Anders 9-18... Usch vad jag hatar den veckan... Men visserligen så har jag mer kvällstid för mig själv, och då är de TEORI som gäller!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Just det, anställningsintervjun! Spännande! =D

2009-03-23 @ 12:22:02
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0