Så va helgen.. Herregud vilken sådan!

Sicken dag de blev igår....

Jag och Anders va först på CP, sen gick vi upp til Crock´s och tog en öl, sen tillbaka till CP och sedan avslutades kvällen på hamn ((??!))
Anders som absolut inte ville dit innan vi hade börjat kvällen.. Men men, så blev de...

Framåt småtimmarna kom Anna dit också =)
Sen tog vi taxi hem till oss och ja käkade pan pizza.. Dom andra vet ja inte om då åt nåt....
Jag tog bussen en sväng till Gustavsberg innan de va dag och sova...

Igår, då klev jag och älsklingen knappt upp ur sängen... Vi låg där hela dagen. Enda gången vi va uppe va när vi skulle på toa, hämta dricka, Anders drog iof en sväng till affären och sen när vi skulle duscha.. Snacka om soffpotatisar...

Tanken fanns ju i lördags, att vi skull epkt in till stan igår och träffa min kusin som va nere i stan... Hon och hennes sambo skulle gå på Metallica, men den blev ju inställt...
Så dom fick åka tillbaka till Östersund, utan att vara på konserten =/

Aaa juste de, i lördags va vi på middag hos svärföräldrarna... De va jätte gott.. Köpp oxh potatis.. Jag körde ditt från Almnäs, då jag hade varit där och övningskört =)
Sen körde jag hem också... Det gick prima ballerina.. De kändes skit bra..
Sista biten är motorväh hem till oss, men man kan oxå åka en annan väg för att komma hem.. Den vägen va de meningen att jag skulle åka egentligen...
Men när vi kommer i sista rondellen så säger Anders,
- Aaa nu e de bara o följa efter den blåa bilen..
Okej så gjorde jag de och tänkte inte mer på de, men helt plötsligt va vi uppe på motorvägen.... Men de gick jätte bra faktiskt =)
Imorn är de körskolan som gäller =)

Nu ska jag ner i tvättis och kolla om den är ledig.. Vi hade ju bokat den igår 12-17, men eftersom vi bara låg i sängen hela dagen så blev de inte som så,....

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

wiii !! Metallica va jättebra :)

synd om alla andra som inte fick se....

2009-03-09 @ 11:49:04
Postat av: vesna

tack så mkt =))

2009-03-09 @ 13:39:13
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Ida

hjälp mig att samla in pengar till något vettigt! Ett endaste klick på reklamen på min blogg hjälper, läs mer på min blogg och se vad jag menar! :) hare bra!

2009-03-09 @ 15:11:12
URL: http://idalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0