Tvätta igen =/

Idag händer inte alls så mycket...
Jag vaknade 20 över 6 av att min mobil ringde ((???)) Vem ringer då lixom? Dolt nummer va de oxå så jag kunde inte ringa upp...
Gick och la mej igen och vaknade vid 10 tiden... Klädde på mej och gick ner i tvättstugan för och kolla om det fanns nån ledig tid... De fanns de..
Så jag gick upp igen och hämtade tvätten, gick ner och kasta in dom i maskinerna. Sen upp och käkade frulle och satte mej vid datorn...
Prata en sväng me AK också.

Nu ska ja ner i tvättis igen och hänga tvätten och slänga in den sista maskinen....

Jag v'äntar på att posten ska komma... Men den verkar bli försenad igen, trots att det inte är nån snö kvar...

När jag gick upp och kollate på termometern så va de 11 grader =) Men de va där solen låg på så därav värmen =)

Nu ska ja kila ner i tvättis!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: ja självklart får du länka! :)

2009-03-16 @ 19:57:59
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0