Shopping! Chailatte.. INTE MIN GREJ =/

Hemma igen...
Oj oj vilken dag de har varit... Jag och AK tog 12.01 bussen till Fittja, för att sedan ta tunnelbanan till Skärholmen... När vi kom fram va de först toa som gällde..
Sen bar de runt i affärer... Vi va inne på alla affärer 2 gånger... haha.. Onödigt att göra allt på en gång... men men...
Min favvo affär är ju Newyorker... Men jag blev faktiskt lite besviken dag när jag va där.. Jag hittade inte alls speciellt mycket.. Likaså Gina som också är en av favoritaffärerna...
Men jag hittade lite saker iaf =)

Från Newyorker
1. T-shirt 99:-
2. Tublinne 129:-
3. Palestinasjal 99:-
4. Skinninspirerad jacka 399:-

   

Cubus
1. Långt linne 99:-
2. 2 halternecklinnen 30:-/ st
  

Gina Tricot
2 Långa linnen 99:- / st


Vi åt luch på Donken... Och så drack vi kaffe... Jag skulle pröva chailatte.. Eftersom alla pratar så mycket om de och tycker att det ä såååå gott, så tänkte ja, Äh va faan klart jag ska prova...
Och det va de absolut ÄCKLIGASTE jag någonsin stoppat i min mun! Fyy.. Så jag fick en vanlig latte istället! Tack snälla ni på.... Hmm vad de nu hette...

Sen efter ett par timmar till så åkte vi hem... Både jag och AK va helt döda i benen... Men de va riktigt trevligt och bara dra iväg sådär... Man tror ju att det tar längre tid än vad d egör och ta sig dit... Men de tog bara 40 minuter me buss och tunnelbana... Så dit blir de nog fler gånger...

Jag blev lite ledsen, då jag hittade ett bara vita pumps, med perfekt klack, inte för hög och inte för låg... men de va slut i min storlek...
Så när vi tog bussen tillbaka till södertälje så sprang jag in på Wedins här ihop om att dom skulle finnas... Men icke... så nu har jag bett min mamma o köpa ett par på Wedins i sthlm...

Nu ska jag kolla på Charter Feber...

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Dina lökar är ju ute och cyklar. Chai Latte är det godaste man kan stoppa i en mun!

2009-03-02 @ 20:46:05
URL: http://alexzandras.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja har konstigt nog inte alls ont i fötterna efter igår :-)

2009-03-03 @ 09:24:00
Postat av: Emelie

Smaken är som baken men jag ÄLSKAR chailatte. hoppas allt e bra med dig?

2009-03-03 @ 13:26:56
URL: http://girlyangel.blogg.se/
Postat av: ♥Linda med Familj♥

Vad snygga kläder, bara älskar djävuls t-shirten.

2009-03-03 @ 14:11:06
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Fina kläder du shoppat!! :)

Ja, det vore inte helt fel att ha en stor frys!

Har kyl och frys kombinerat och då får det inte plats så mycket tyvärr..



Min helg var bra, jobbade.

Visst är det skönt att åka till Gbg och bara va, den staden är till för sånt + lite shopping !! :)

HA en skön dag

Kramar

2009-03-03 @ 14:40:54
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0