Vad är det med vädret?

Kan någon säga mig vad det är med vädret?? Ena dagen är det ritigt fint vårväder, och andra dagen är det snökaos!

Åhh just idag också när jag ska köra på körskolan... Suck va irriterande måste jag säga..


Imorse när min väckarklocka ringde så ville jag inte alls gå upp, men när jag såg hur ljust det var i springan på rullgardinen så trodde jag att det va solen som sken in. Så jag näst intill sprang upp och in i duschen, och sminkade mej och klädde på mej, och tänkte hela tiden att det här kommer bli en kanon bra dag.


När jag sedan går in i köket, och drar bort gardinerna från fönstret, blev jag riktigt, riktigt  besviken.. De va ju inte en enda tillstymmelse till sol, de va ju för sjutton snö!!


Bara, bara snö! Usch! Nu är jag riktigt less på denna snö.. Jag vill ju ha vår och börja använda fina kläder!

I lördags hade jag till och med min skinnjacka. Visserligen hade jag en kofta under, men de va ju inte kallt. Idag skulle man ju frysa ihjäl om man hade skinnjackan på sig!


Nää nu ska jag kolla på Ebba & Didrik =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahaha ja ^^



Åhhh Ebba och Didrik, skönaste :D

2009-03-10 @ 14:41:15
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0